پزشکان خوردن کلوچه خرمایی مثلثی را برای افراد دیابتی مضر دانستند

به جای خرید کلوچه خرمایی مثلثی می توانید کلوچه های سالم تری را در خانه با میکس کیک پوندان درست کنید.

درست کردن آن نه تنها آسان است، بلکه مخلوط های مختلفی مانند نستار، کاستانگل و براونی را نیز فراهم می کند و بهترین بخش این است که همیشه می توانید جو دوسر، کشمش و سایر مواد سالم را برای تکمیل کلوچه های پوندای خوشمزه خود اضافه کنید.

تحقیقات نشان داده است که مصرف حداقل یک تکه کلوچه در روز خلق و خوی شما را بهبود می بخشد، شما را شادتر می کند و به شما کمک می کند تا زندگی کامل تری داشته باشید وای! به نظر می رسد کمی غیرقابل باور درست است؟ اما “طعم” درست است.

همانطور که قبلاً ذکر کردم، تقریباً همه از یک لقمه خوب شیرینی لذت می برند، درست است؟ هیچ کس (تقریباً) با عقل درست، کلوچه ها را رد نمی کند، حتی اگر در رژیم غذایی باشند.

کلوچه

بنابراین مهم نیست که چه مناسبتی مانند پیدا کردن یک شغل جدید، رفتن به یک مدرسه جدید است، تنها چیزی که نیاز دارید این است که چند کلوچه بیاورید و آنها را به اشتراک بگذارید مطمئناً فوراً دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد!

مطمئناً همیشه طعم متفاوتی از کلوچه وجود دارد که با ذائقه شما سازگار باشد چیپس شکلاتی دوست ندارید؟ نگران نباشید، به معنای واقعی کلمه صدها ترکیب از مواد برای شما وجود دارد که می توانید با هم ترکیب کنید تا شما را خوشحال کند.

از آنجایی که دستور العمل های مختلفی برای تطبیق و تغییر وجود دارد، می توانید دستور العمل های خود را تهیه کنید به این معنی که می‌توانید موادی مانند شکر سفید را با شکر قهوه‌ای و سایر گزینه‌های سالم‌تر جایگزین کنید تا کلوچه هایتان از نظر تغذیه‌ای سالم‌تر شوند.

حتی می‌توانید مواد خاصی را اضافه کنید تا کلوچه هایتان متعادل‌تر شوند، حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن شما از پروتئین گرفته تا ویتامین‌ها به عبارت دیگر، دیگر نیازی به چشم پوشی از تنقلات مورد علاقه خود نیست.

فقط چند ماده را عوض کنید و می توانید دوباره شروع به خوردن کنید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.