مردی که از درب ضد سرقت نئوکلاسیک به جای کاشی در حمام استفاده کرد

درب ضد سرقت نئوکلاسیک از درب توپر و درب ضد سرقت نرده ای تشکیل شده است که دارای ویژگی های ضد سرقت و ضد مگس و پشه در تابستان، تهویه و خنکی و عایق گرما و صدا در زمستان می باشد. 

درب های امنیتی بر اساس ویژگی ساختاری تقسیم می شوند، عمدتا شامل انواع مختلفی مانند درب امنیتی حصار پلاگین، درب امنیتی حصار باز، درب امنیتی برجسته پلاستیکی و درب امنیتی لوکس چند منظوره است.

در مورد مصرف کننده عمومی، درب ایمنی ضد سرقت ساکنین دقیقاً عمدتاً درب ایمنی ضد سرقت با بازشو مسطح است درب لولایی عمودی نوعی درب ضد سرقت با تقاضای بیشتر در بازار در حال حاضر می باشد.

برخی از استانداردها ادعا می کنند که این درب به عنوان درب پارتیشن یا درب ورودی خانه است، نشان دهنده این است که این فرقه ای است که فضای داخلی و خارجی را تشخیص می دهد.

درب

بنابراین علاوه بر ضد سرقت، جنبه های زیادی مانند حفظ حرارت، عایق صدا و ظاهر را نیز شامل می شود درب لولایی عمودی به طور رسمی به دو دسته تقسیم می شود: درب لولایی عمودی مشترک، درب در درب، درب کامپوزیت و درب کامپوزیت.

درب لولایی عمودی رایج درب بسته ای است که تک لنگه آن باز می شود درب درب دارای مزایای درب نرده ای و درب تابشی است.

قسمت بیرونی درب نرده ای است و درب کوچکی پشت درب حصاری وجود دارد درب کوچک را می توان به عنوان درب نرده ای استفاده کرد.

برای تهویه و مقاصد دیگر، و درب کوچک را می توان به عنوان یک درب چرخشی بسته درب های کامپوزیت به طور کلی در خانه هایی با چارچوب درهای بزرگتر برای ورود خانواده استفاده می شود، نه تنها برای اطمینان از دسترسی راحت در مواقع عادی، بلکه برای اینکه مبلمان بزرگ را به راحتی جابجا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.