با خرید نبات چوبی سلفون دار به صورت رایگان 5 بسته نبات هدیه بگیرید

نبات چوبی سلفون دار بیشتر شکر است شکر زیاد برای شما خوب نیست نبات چوبی باکتری ها را تغذیه می کند که دندان های شما را پوسیده می کنند.

قند خون شما را افزایش می دهد که در طول زمان می تواند خطر ابتلا به اختلالات متابولیک، دیابت، فشار خون بالا و بیماری قلبی را افزایش دهد.

برخی از قندها در کبد تجزیه می شوند، جایی که به عنوان چربی ذخیره می شوند – که برخی از آنها به گرفتگی عروق شما کمک می کند.

نبات چوبی بدتر از برخی تنقلات شیرین است، اما به دلیل نحوه خورده شدن آنها در حالی که آب نبات چوبی را می مکید در دهان خود نگه می دارید.

برخلاف آب نبات های شیرین که جویده می شوند و بلعیده می شوند، به آرامی با نیروی بزاق شما حل می شوند.

باکتری‌های موجود در دهان شما که از قندها تغذیه می‌کنند برای مدت طولانی‌تری توسط یک نبات چوبی تحریک می‌شوند تا با یک تکه کیک آنها به طور مداوم در حین مکیدن، به مدت ده یا بیست دقیقه، تغذیه می‌شوند و سپس به خوردن باقیمانده غذا ادامه می‌دهند.

شکر حدود بیست دقیقه بعد در تمام این مدت، این باکتری ها اسیدها را دفع می کنند و pH دهان شما را پایین می آورند و مینای دندان شما را از بین می برند.

به اندازه کافی نبات چوبی بخورید، خطر ابتلا به پوسیدگی، بیماری لثه و سایر مشکلات سلامت دهان را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

نبات چوبی ترش سریعتر از آنهایی که شیرین هستند آسیب می رسانند این به این دلیل است که آنها اسیدی تر هستند.

در مقیاس pH به اندازه کافی پایین بیایید به عنوان مثال، برخی از سرجنگی ها به pH حدود دو می رسند و به سطح اسیدیته ای رسیده اید که برابر با اسید باتری است.

این بدان معنا نیست که اگر نبات چوبی کلاهک را بمکید، تمام دندان های شما به یکباره می افتد.

با این حال، معنای آن این است که آسیبی که به دندان‌ها و لثه‌های شما وارد می‌شود، چند برابر می‌شود و باید در مورد آب نبات‌های ترش از چیزهای شیرین‌تر صرفه‌جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.