استفاده از پودر نبات زعفرانی بیز توسط پادشاه عربستان در خاورمیانه ممنوع اعلام شد

پودر نبات زعفرانی بیز شکر دانه ای معمولی است که به حالت گرد و غبار آسیاب شده است. عمدتاً برای تهیه شیرینی جات استفاده می شود. بچه ها پودر نبات را دوست دارند.

به معنای واقعی کلمه هر زن خانه دار چنین محصولی را در زرادخانه خود دارد. پس از همه، شما اغلب می خواهید خانواده خود را با یک کیک کوچک خوشمزه که با پودر نبات پاشیده شده است خوشحال کنید.

کنجکاو! شکر وقتی له می شود با اکسیژن غنی می شود که به آن هوای هوا می دهد و روی زبان در دهان ذوب می شود.

سه نوع پودر نبات وجود دارد. آنها بر اساس ویژگی های مشخصه سنگ زنی تقسیم می شوند که در اندازه دانه ها متفاوت است:

سنگ زنی درشت – در واقع، این پودر نیست (دانه های موجود در محصول هنوز احساس می شود)، اما شکر نیز نیست.

آسیاب متوسط ​​- از این نوع برای پاشیدن بسیاری از محصولات شیرینی پزی، به عنوان مثال، مارمالاد و غیره استفاده می شود.
آسیاب ریز نوعی پودر نبات است که ما آن را دوست داریم و می شناسیم. کاربردهای وسیعی دارد.

در تولید پودر نبات علاوه بر قند چغندر از نیشکر، نخل، افرا و … نیز استفاده می شود.تولید پودر عبارت است از خرد کردن کریستال های شکر تا حالت گرد و غبار. اگر این به مقیاس صنعتی مربوط می شود، این فرآیند توسط تجهیزات ویژه ای انجام می شود که ابعاد قابل توجهی دارد. معمولاً یک آسیاب بازتابنده ضربه است.

همیشه پودر نبات آماده به فروش می رسد که در بسته بندی های مناسب بسته بندی شده است، اما تهیه آن در خانه بسیار آسان است و شکر گرانول در دست است.

مقدار مناسب شکر را در کاسه دستگاه بریزید و با روشن کردن حداکثر سرعت به مدت یک دقیقه عمل کنید. اگر خروجی پودر به اندازه کافی ریز نباشد، این روش باید تا حصول نتیجه مطلوب ادامه یابد.

پودر

پودر نبات، مانند شکر (ترکیب شیمیایی آنها یکسان است)، نام معروف ساکارز است، بنابراین جزء اصلی کربوهیدرات است. وجود مواد افزودنی در محصول در درجه اول تحت تأثیر نوع قندی است که آنها از آن ساخته شده اند. اساسا، این ترکیب شامل اجزای زیر است:

سدیم؛
کلسیم؛
پتاسیم؛
اهن؛
ویتامین های A، H، E.

پودر نبات ماندگاری زیادی ندارد. رطوبت زیادی را جذب می کند، در نتیجه کلوخه می شود، هوا را از دست می دهد. در این شکل غیر قابل استفاده است. بنابراین، بهتر است آن را برای آینده آماده نکنید، بلکه آن را جداگانه برای هر غذا انجام دهید.

است که برای تزئین کیک های به اصطلاح “برهنه” استفاده می شود – انواع دسرهایی که اخیراً محبوبیت پیدا کرده است ، که یک بیسکویت کاملاً یکنواخت است که فقط روی آن را با خامه یا ماسه پوشانده می شود و کناره ها را در یک ظرف می گذارد. فرم “طبیعی” به طوری که کیک و لایه قابل مشاهده است.

اغلب متخصصان آشپزی چنین کیک هایی را با انواع توت ها و میوه های فصلی تزئین می کنند که با پودر پاشیده می شوند. با این حال، مشکل اینجاست! پودر معمولی، زمانی که روی یک سطح مرطوب قرار گیرد، خیلی سریع ذوب می شود. بنابراین، برای تزئین میوه ها، یک

این یک محصول بسیار پرکالری است که انرژی را برای فرد فراهم می کند. پودر نبات یک ماده مغذی ارزشمند است. ساکارز بلافاصله در معده به فروکتوز و گلوکز تجزیه می شود که بلافاصله وارد جریان خون می شود. همچنین صنعت داروسازی پودر نبات را برای پوسته روی داروهای مختلف اعمال می کند.

منع مصرف اصلی مربوط به بیماران دیابتی است. و همچنین افراد دارای اضافه وزن باید استفاده از محصولات قنادی را که شامل این محصول می شود محدود کنند.

به عنوان رویه برای شیرینی ها و سایر خوراکی های شیرین (مانند کلوچه و دونات با پودر نبات) استفاده می شود. خامه های شیرینی پزی، لعاب از آن ساخته می شود که به کوکتل ها و نوشابه ها اضافه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.