استفاده از محصولات نانو نیپ برای از بین بردن زخم های دهان

انتخاب محصولات نانو نیپ برای شستن ظروف با دست چندان دشوار نیست اگر ترکیب آنها را بدانید. برای شستن دست بهتر است از ژل یا محصولات مایع مختلف استفاده کنید. استفاده از آنها آسان است، بوی دلپذیری دارند، به خوبی کف می کنند.

ژل ها قرار است ظروف چرب را حتی در آب سرد تمیز کنند. اما کف زیادی تشکیل می دهند و به همین دلیل به خوبی از سطح ظروف شسته می شوند. سورفکتانت ها روی آن باقی می مانند. ساینده های پودری نه تنها برای شستن ظروف، بلکه برای تمیز کردن سینک ها نیز قابل استفاده هستند.

اما در اینجا نیز اشکالاتی وجود دارد: ذرات پراکنده می توانند سطح را خراش دهند، به خوبی شسته می شوند و می توانند در قسمت های کوچک ظروف باقی بمانند.

برای هر کدام، انتخاب مواد شوینده بر اساس ترجیح شخصی خواهد بود. فقط باید به یاد داشته باشید که این محصول باید تا حد امکان برای سلامتی ایمن باشد، به خوبی بشویید، عناصر ضد حساسیت در ترکیب خود داشته باشد، به خصوص در مورد شستن ظروف کودکان.

علاوه بر این، باید حداقل مقدار طعم دهنده و سایر افزودنی های شیمیایی وجود داشته باشد. شرکت ما خرید مواد شوینده ظرفشویی را با قیمت مناسب پیشنهاد می کند. کاتالوگ موجود در وب سایت ما طیف وسیعی از محصولات موجود را ارائه می دهد.

مواد شوینده معمولی ظرفشویی خانگی برای شستشوی دستی مناسب است و حاوی مواد افزودنی برای اطمینان از استفاده ایمن است. می توان آن را به صورت ژل، مایع یا خمیر درست کرد. به عنوان یک قاعده، دارای اجزای ساینده نیست.

نحوه استفاده صحیح از وجوه
هنگام شستن ظروف، آب خیلی داغ نریزید. مواد شیمیایی خانگی مدرن نیز در دمای 40 تا 45 درجه سانتیگراد کار می کنند.

سعی کنید ظروف را بلافاصله پس از استفاده بشویید. هر چه مدت طولانی تری بنشیند، خارج کردن غذای باقی مانده دشوارتر خواهد بود.

محصولات

زیاد فشار ندهید مقدار زیاد کف به شستشوی بهتر ظروف کمکی نمی کند، اما خطر باقی ماندن مواد شیمیایی روی آن ها حتی پس از آبکشی را افزایش می دهد.

ظروف را به خوبی با آب بشویید و اسفنج را کاملا بشویید تا از تجمع باکتری روی آن جلوگیری کنید. فراموش نکنید که حداقل یک بار در هفته آن را به یک جدید تغییر دهید.

هنگام خرید یک محصول جدید، بررسی کنید که آیا به آن حساسیت دارید یا خیر. برای انجام این کار، مقداری از محتویات ظرف را در آب رقیق کرده و روی قسمت کوچکی از پوست بچکانید. اگر بعد از مدتی قرمزی مشاهده نشد و پوست شروع به خارش نکرد، این محصول برای شما مناسب است.

ظروف را با دقت بشویید تا محصول روی غشاهای مخاطی قرار نگیرد و همچنین تمام قوانینی را که سازنده در دستورالعمل ها ذکر کرده است رعایت کنید. اگر محصول به طور تصادفی به چشم پاشید، آنها را با آب گرم بشویید.

برای شستشو در آب سرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.