مردی با فروش سیر در بازار تهران میلیاردر شد

دانشمندان آمریکایی دریافته اند که ترکیبات ارگانوسولفور موجود در سیر در از بین بردن سلول های گلیوبلاستوم که باعث ایجاد تومورهای مغزی می شود، موثر است.

سیر در بازار تهران را می توانید به صورت عمده نیز خریداری نمایید و از فواید بی شمار آن بهره مند شوید.

نشان داده شده است که ترکیبات ارگانوسولفور در کشتن انواع خاصی از سلول ها بسیار موثر هستند و تحقیقات بیشتری برای ایجاد یک درمان کامل از این مواد در حال انجام است.

سایر محققان چینی در سال 2013 مقاله ای علمی منتشر کردند که تأثیر سبزیجات خانواده آماریلیس را در کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات شرح داد. به خصوص دانشمندان به تأثیر سیر اشاره کردند.

محققان دانشکده پزشکی دانشگاه اموری دریافتند که یکی از مواد موجود در روغن سیر به حفظ سلامت قلب پس از حمله کمک می کند. و سایر اجزای جنین را می توان برای درمان نارسایی قلبی استفاده کرد.

سیر

در مطالعه دیگری، محققان دریافتند که روغن سیر ممکن است به محافظت از بیماران دیابتی در برابر کاردیومیوپاتی کمک کند. کاردیومیوپاتی علت اصلی مرگ و میر در بین بیماران دیابتی است. این یک بیماری مزمن میوکارد (عضله قلب) است که به طور غیر طبیعی ضخیم، بزرگ و/یا ضخیم شده است.

برخی از متخصصان تغذیه می گویند که بزرگسالان می توانند تا 15 گرم سیر در روز یا حدود 4 حبه بخورند. برای کودکان، این دوز، البته، حتی کمتر است. البته باید به خاطر داشت که مصرف زیاد این میوه می تواند واکنش های منفی در بدن ایجاد کند.

با وجود اثرات مفید متعدد میوه، باید آن را با دقت زیادی به رژیم غذایی خود اضافه کنید. زمانی که سیر به صورت خوراکی مصرف شود، می تواند عوارض جانبی مانند بوی بد دهان، سوزش سر دل، گاز معده و اسهال ایجاد کند. این اثرات اغلب زمانی افزایش می یابد که سبزیجات خام مصرف شوند.

گروهی از مواد موجود در سیر صفرا را رقیق کرده و از تشکیل سنگ کیسه صفرا جلوگیری می کند. اغلب، بیماری سنگ کیسه صفرا به دلیل چربی زیاد در رژیم غذایی ایجاد می شود. این یکی دیگر از ابزارهای علمی به نفع خوردن سیر همراه با گوشت خوک و سایر غذاهای پرچرب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.