پسری در برزیل که با درب ضد سرقت یولکا کلبه چوبی ساخت

درب ضد سرقت یولکا از نظر جنس به طور عمده به پنج نوع استیل، سازه فولادی-چوبی، فولاد ضد زنگ، آلیاژ آلومینیوم و مس تقسیم می شوند که همگی از نظر کیفیت و عملکرد ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت طبیعی آنها نیز متفاوت است.
فولادمی توان گفت بیشترین دیده شدن در بازار و بیشترین استفاده مردم عادی را دارد اکثر درب های ضد سرقت آشنا برای عوام متعلق به این سری است قیمت این نوع درب نسبتا ارزان و مناسب بوده و فروش آن بیش از 90 درصد از کل فروش بازار را به خود اختصاص داده است.
عیب این نوع درها سخت بودن خطوط بیرونی و ادغام آن با دکوراسیون داخلی مدرن است در فولادینوعی درب است که می تواند با دکوراسیون داخلی مطابقت داشته باشد.
به طور کلی می تواند توسط کاربر درخواست شود عملکرد ضد سرقت با استفاده از ورق استیل در وسط آن حاصل می شود.
درب
سازنده می تواند رنگ های مختلف، چوب، خطوط را انتخاب کند و الگوهای با توجه به نیاز کاربر برای ادغام با دکوراسیون داخلی، دیگر مانند درب فولادی سرد و ناهماهنگ نیست.
بنابراین قیمت آن نیز نسبت به درب ضد سرقت استیل گرانتر است آلیاژ آلومینیومجنس آلیاژ آلومینیومی که برای این درب استفاده می شود با درب و پنجره های معمولی آلیاژ آلومینیومی که دیده ایم متفاوت است و دارای سختی بالا و رنگ روشن است و با نقش و نگار تزئین شده است تا حس درخشندگی و درخشندگی را به افراد القا کند.
درب ضد سرقت میان رده از آنجایی که این نوع درب به راحتی محو نمی شود، گروه مصرف کننده خاصی نیز دارد فولاد ضد زنگدرب ضد سرقت استیل ضد زنگ بادوام و ایمن تر است.
درب های ضد سرقت استنلس استیل رنگ های زیادی در بازار وجود دارد که از جمله آنها می توان به نقره ای سفید، طلایی تیتانیوم زرد، رزگلد، طلایی تیتانیوم قرمز، طلایی تیتانیوم مشکی، رز قرمز و … اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.