کشمش سایه خشک که موجب مرگ یک خانم باردار شد

اگر به دنبال میان‌وعده‌های سالم هستید، کشمش سایه خشک می‌تواند انتخاب ایده‌آل شما باشد زیرا انبار بسیاری از مواد مغذی قدرتمند است.

شما می توانید کشمش را به روش های مختلف به رژیم غذایی خود اضافه کنید یا با تهیه غذاهای مختلف با آن کشمش و یا به تنهایی مصرف کنید.

کشمش برای تسکین درد ناشی از مشکلات التهابی مانند آرتریت و نقرس مفید است این به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است

او می‌گوید: آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و پلی‌فنول‌ها ماهیت ضدالتهابی دارند که درد و التهاب مرتبط با نقرس و آرتریت را تسکین می‌دهند.

کشمش به شما کمک می کند بهتر بخوابید.
به دلایل متعدد، کمبود خواب آرام می تواند سلامت روحی و جسمی شما را از بین ببرد و چه چیزی بهتر از این است که چیزی خوشمزه برای حل مشکلات خواب خود بیاورید؟

کشمش به دلیل وجود یک ماده مغذی ضروری مانند آهن برای درمان بی خوابی کاملاً مفید است.

کشمش

همانطور که همه ما می دانیم، آهن یک ماده معدنی حیاتی است که نه تنها تولید هموگلوبین را افزایش می دهد، بلکه متابولیسم را بهبود می بخشد، اکسیژن را حمل می کند، ایمنی را تقویت می کند و خواب بهتری را تضمین می کند.

اگرچه تحقیقات زیادی در مورد چگونگی کمک کشمش به استرس و سایر مسائل مربوط به سلامت روان انجام نشده است، اما یافته های مثبتی نیز وجود دارد.

اعتقاد بر این است که خواب را القا می کند، بدن شما را آرام می کند و شما را آرام نگه می دارد.

او در پایان می‌گوید: «همچنین، اگر هوس شدید شکر دارید، کشمش به دلیل طعم شیرینش جایگزین خوبی برای شکلات‌ها و آب نبات‌ها است».

بنابراین، اکنون می دانید که چرا کشمش برای شما بسیار مفید است!

کشمش انگور خشکی است که سرشار از بسیاری از مواد مغذی مفید مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، فیتونوترینت ها، پلی فنول ها و فیبرهای غذایی است.

کشمش از طریق خشک کردن (در آفتاب یا با استفاده از خشک کن) انواع انگور تهیه می شود در طی فرآیندهای خشک، ممکن است به رنگ سیاه، طلایی یا سبز تبدیل شوند.

این میوه های خشک در مقایسه با همسالان خود فاقد چربی هستند.