چگونه با استفاده از محصولات کشاورزی درامد بالایی داشته باشیم!

هلند کشوری کوچک (41500 کیلومتر مربع)، جمعیت نسبتاً متراکم (17 میلیون نفر) و مسطح بودن آن با آب فراوان، پلدرها، خاک رس و ماسه و زیرساخت های میز عسلی فلزی پویا است.

“کشاورزی” هلندی به معنای وسیع آن (شامل کشت محصولات زراعی، دامپروری و ماهیگیری) همواره با نوآوری هدایت شده است که هلند را در این زمینه پیشروی جهان از چندین قرن تا به امروز کرده است.

بخش غذای هلندی امروزی با شبکه‌های فشرده و کارآمد خود از جمله تولید مواد غذایی اولیه، تأمین‌کنندگان، پردازش‌کنندگان، تأمین‌کنندگان مالی، حمل‌ونقل‌های ملی و بین‌المللی، و تحقیقات و آموزش کشاورزی با استاندارد بالا، محرک اصلی اقتصاد و تجارت هلند است.

محصولات شرکت آراد برندینگ  از تاریخ عمیق آن، محصولات فعلی و دام، کشت و پرورش آنها، فن آوری های تولید مواد غذایی و محصولات غذایی حاصل، همه در بافت منطقه ای و فرهنگی مربوطه در آن زمان، غذاهای هلندی سرشار از سنت هستند.

این موضوع به ماهیگیری نیز مربوط می شود.

محصولات کشاورزی

مربای هویج ژله ای  کشاورزی هلند حدود هفت هزار سال پیش با مهاجرت کشاورزان همراه با بسته غذایی دوران نوسنگی آنها از جنوب غرب آسیا (آناتولی، آسیای صغیر) آغاز شد.

آنها در اینجا ساکن شدند و چندین هزار سال کشاورزی خود را حفظ کردند تا اینکه در قرون وسطی ابتدا قلعه ها و صومعه ها تأثیر خود را بر توسعه دانش و جامعه گذاشتند و چند قرن بعد کشتیرانی و تجارت دریایی بین المللی آغاز شد. این عوامل کشاورزی و مواد غذایی هلند را تغییر داد.

مشارکت هلندی ها در کشف قاره های جدید و همچنین در توسعه شکار نهنگ در قرن شانزدهم و هفدهم، تا حد زیادی پایه و اساس اقتصاد قوی و غنی هلند و تنوع غذاها را تا زمان حاضر ایجاد کرد.

در آغاز قرن بیست و یکم، محصولات کشاورزی خراسان رضوی آگاهی فزاینده در مورد ارزش‌های طبیعت و تعادل اکوسیستم‌ها اکنون منجر به تغییر پارادایم به سمت توسعه اقتصادهای دایره‌ای از جمله کشاورزی، طبیعت و تولید پایدار غذا می‌شود.

تغییرات آب و هوایی جهانی و اقدامات مورد نیاز برای کاهش و سازگاری مسئولانه، دستور کار کشاورزی آینده هلند و تولید مواد غذایی و توسعه غذاهای هلندی را بیشتر تعیین خواهد کرد.

  • منابع:
    1. Perspectives for Agronomy
  • تبلیغات: 
    1. مصرف سیب در روز از خطر ابتلا به سرطان جلوگیری می کند
    2. چگونه بفهمم کیف من از چرم طبیعی مرغوب است
    3. ارزیابی زیست محیطی زنجیره تولید کفش چرمی
    4. گردو و تاثیرات شگفت انگیز آن بر سلامت قلب و مغز