چند نوع مختلف حلقه

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که شریک زندگی‌تان از جعبه کوچکی بیرون بیاید و دلتان در گلویتان فرو برود، زیرا فکر می‌کردید که او خواستگاری می‌کند، اما معلوم شد که به شما یک حلقه قول می‌دهند؟ یا به یک شام فانتزی می‌رفتید و نمی‌توانید حلقه کوکتل برای ست کردن لباس خود پیدا کنید؟ آیا فکر می کنید یک حلقه بی نهایت چیزی است که تانوس به دنبال آن است؟ اگر به کمک نیاز دارید تا بفهمید معنی هر یک از اینها چیست، ما اینجا برای شما هستیم.

20 نوع حلقه اصلی وجود دارد و مدل های زیادی از حلقه ها وجود دارد که برای موقعیت های خاص مناسب هستند. حلقه هایی برای شرکای عاشقانه وجود دارد، مانند حلقه نامزدی یا حلقه ازدواج. حلقه هایی برای آرایش وجود دارد، مانند حلقه کوکتل یا یک تکه جواهرات لباس. به هر دلیلی که خانه را ترک می کنید، می توانید انگشتری پیدا کنید.

متوجه شدیم، حلقه های زیادی وجود دارد. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بفهمید چه چیزی و چه زمانی بپوشید. حتی برای یک زن، انواع زیادی از حلقه ها برای پیگیری وجود دارد. و برای مردان، اگر به دنبال هدیه دادن به همسرتان هستید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

این حلقه ها معمولاً برای شریک زندگی در نظر گرفته شده است تا به شریک زندگی خود هدیه دهند. هیچ اشکالی ندارد که خودتان الماس خود را بخرید. اینها انگشترهای سنتی هستند که شما می توانید از دیگران بخرید.

حلقه ی نامزدی

حلقه‌های وعده همان چیزی است که به شریک زندگی‌تان می‌دهید که حاضر نیستید از او خواستگاری کنید، اما نمی‌خواهید او از دست شما عصبانی شود. حلقه های وعده به این معنی است که شما می خواهید با آنها باشید و متعهد هستید، اما کاملاً آماده نیستید که قدم بعدی را بردارید. من تقریباً مطمئن هستم که هنوز زنگ وعده دوست پسر دبیرستانی قدیمی ام را در جایی دارم. من باید از آن یک گردنبند بسازم.

حلقه نامزدی (حلقه ازدواج AKA)

مثال حلقه نامزدی حلقه نامزدی معمولاً یک حلقه الماس است که هنگام پیشنهاد ازدواج به کسی که می خواهید با او ازدواج کنید، می دهید. حلقه های نامزدی می توانند در نوارهای پلاتین، رزگلد، طلای زرد، نقره یا طلای سفید باشند. شکل ها می توانند از بیضی به برش شاهزاده خانم تا گرد و گلابی متفاوت باشند. این می تواند به تنهایی یک الماس باشد یا با الماس های کوچکتر دیگری احاطه شده باشد. اگر ایده الماس را دوست ندارید، می توانید سنگ قیمتی مانند مویسانیت یا مورگانیت را نیز انجام دهید. صدها گزینه وجود دارد. قرار است نمادی برای شما، شریک زندگیتان و هر کس دیگری باشد که متعهد شده اید زندگی خود را با کسی بگذرانید. همچنین پوشیدن آن بسیار عالی است تا خزنده ها هنگام بیرون رفتن شما را تنها بگذارند.

گروه موزیک عروسی

نمونه گروه عروسی این گروهی است که در روز عروسی خود می گیرید. هنگام گفتن نذر خود، بند عروسی را روی انگشتان یکدیگر قرار می دهید. گروه عروسی حلقه دایره ای است. می تواند ساده باشد. می تواند با فلز حلقه نامزدی شما مطابقت داشته باشد یا خیر. ترجیح می دهم کسی فلزات را مخلوط کند. فوق العاده سرگرم کننده و مدرن است. شما می توانید در گروه عروسی خود الماس یا سنگ داشته باشید (با حلقه ازدواج اشتباه نگیرید).

واقعیت جالبی است که من تازه یاد گرفتم. اگر می خواهید هر دو را بپوشید، ابتدا باید بند خود را بپوشید و سپس حلقه نامزدی خود را. گروه عروسی شما قرار است به قلب شما نزدیک تر باشد تا نماد عهد عروسی شما باشد. با مزه است.

صادرات فیروزه

ست عروس

نمونه ست عروس این به سادگی به معنای یک حلقه نامزدی و گروه عروسی است. رنگ کبریت های فلزی و اشکال الماسی با هم مطابقت دارند. راستش این مورد علاقه من نیست و باعث می شود به نسل قدیمی فکر کنم. به خودشون مربوطه.

حلقه سالگرد

مثال حلقه سالگرد حلقه های سالگرد به منظور تجدید عهد شما در سالگرد روز عروسی شما هستند. فقط برای همین. شما حلقه سالگرد را برای هدیه تولد یا هدیه کریسمس نمی دهید. این نماد تعهد به یکدیگر در طولانی مدت است. شما باید یک باند سالگرد برای علامت 5 ساله، 10 ساله یا 25 ساله خود بدهید. می توانید از این برای جایگزینی باند عروسی خود استفاده کنید یا می تواند یک ارتقاء باشد. اگر نوار عروسی شما فقط طلای سفید جامد بود، بهترین نوارهای سالگرد می توانند الماس در خود داشته باشند.

انگشتر سه سنگ

انگشتر سه سنگی مثال سه حلقه سنگی به این معنی است که سه سنگ روی نوار وجود دارد. این باید یه جورایی باشه اما این سه سنگ نمایانگر گذشته، حال و آینده است. این به همسرتان نشان می دهد که شما گذشته خود را گرامی می دارید، حال خود را با او دوست دارید و قول می دهید در آینده به او متعهد بمانید. آنها نیز زیبا به نظر می رسند. آنها نباید حلقه نامزدی باشند، اما معمولاً هستند.

مثال حلقه ابدیت حلقه های ابدیت معمولاً برای یک موقعیت خاص هدیه می شوند. برای تولد یا روز ولنتاین قرار است نمادی از عشق ثابت و بی پایان باشد. دایره ابدی عشق یک حلقه ابدیت می تواند دارای الماس یا سنگ های قیمتی باشد. الماس ها یا سنگ های قیمتی دور تا دور باند می چرخند. اگر می خواهید می توانید از این برای گروه عروسی یا گروه سالگرد استفاده کنید. اما بخش ابدیت سنگ هایی است که دور تا دور گروه می چرخند.

نوع حلقه برای لباس پوشیدن

حلقه‌هایی هستند که لازم نیست منتظر بمانید تا شخص دیگری برای شما بیاورد. شما می توانید اینها را خودتان در هر زمان دریافت کنید. یا برای یک دوست خرید کنید.

انگشتر خاتم دار

حلقه های علامت می توانند برای مردان و زنان باشند. تاجر سنگ قیمتی معمولاً مردان انگشتر امضا می کنند. حلقه امضا راهی برای تشخیص اینکه شما کی هستید. اینها در دوران ویکتوریا محبوب بودند و مردان و زنانی که نمی خواستند ازدواج کنند می پوشیدند. پوشیدن این انگشتر به مردم می گفت که بدانند دوری کنند. 2 تا میگیرم لطفا

در آن زمان از آنها برای مهر و موم کردن نامه ها و به عنوان امضا استفاده می شد. حلقه های امضا در حال حاضر به عنوان نشانه ای از ثروت و قدرت در نظر گرفته می شوند. مثل یک عنوان بصری است. این می تواند حروف اول، نشان یا نماد خانواده دیگری را داشته باشد. مردان هنوز هم اینها را در صورتی می پوشند.

حلقه کوکتل

این حلقه به این معنی است که شما می خواهید بیانیه ای بنویسید. زنان از زمان شروع مهمانی های کوکتل حلقه های کوکتل می پوشند. حلقه کوکتل باید بزرگ، پررنگ و رنگارنگ باشد. این ها از سنگ های بزرگ و درخشان ساخته شده اند. اکثر آنها جعلی هستند، اما این حتی مهم نیست. آنها سرگرم کننده هستند و می توانند یک ظاهر کامل را به تنهایی تغییر دهند. اگر یک حلقه کوکتل زیبا به تن دارید، به جواهرات دیگری نیاز ندارید. من حدود 20 تا از آنها دارم و بیشتر می خواهم.

 

صادرات سنگ

حلقه املاک

حلقه های املاک حلقه هایی هستند که توسط شخص دیگری پوشیده شده است. هر کس دیگری. خرید انگشتر ملکی به معنای خرید انگشتر از قبل است. حلقه جدید نیست شما اولین مالک آن نیستید. این بدان معنا نیست که حلقه آنتیک یا قدیمی است. این فقط به این معنی است که شما در حال خرید انگشتری هستید که قبلاً شخص دیگری مالک آن بوده است. انگشترهای املاک ممکن است فقط چند ماه قدمت داشته باشند، اما بیش از 30 سال قدمت نداشته باشند.

حلقه بی نهایت

حلقه در جعبه زیورآلات مقوایی بی نهایت می تواند معانی مختلفی داشته باشد. می تونی خودت یکی بخری شما می توانید بهترین دوست خود را بخرید. حلقه های بی نهایت نشان دهنده عشق و دوستی به هر شکلی که باشد. عشق تو به دوستت عشقت به خودت این بدان معنی است که شما برای همیشه از کسی که حلقه برای او در نظر گرفته شده مراقبت خواهید کرد. بی نهایت، یعنی هیچ پایانی برای آن عشق وجود ندارد.

انواع خاص انگشتر

بیایید به چند حلقه دیگر که همه باید از آنها آگاه باشند، بپردازیم. برخی از موارد مورد علاقه من در این دسته هستند.

انگشتر عتیقه

من تمام حلقه های عتیقه را می خواهم. برای عتیقه بودن یک انگشتر باید حداقل 100 سال قدمت داشته باشد. بنابراین اگر قصد دارید به مرکز خرید عتیقه محلی خود بروید و به دنبال یکی از آن‌ها بگردید، باید از آنها بپرسید که حلقه‌های 100 ساله و قدیمی‌تر کجا هستند. ویکتوریایی، گرجی، ادواردیایی، و آرت دکو همه مناطقی هستند که شما به دنبال آن هستید. آنها دیگر مانند آن حلقه ها نمی سازند. آن ها زیبا هستند. آنها مفصل هستند. و من هرگز به کسی که بخواهد برای من یکی بگیرد نه نمی گویم.

انگشتر قدیمی

یکی دیگر از علاقه مندی های من. نباید با یک انگشتر عتیقه یا یک حلقه املاک اشتباه شود. یک انگشتر قدیمی به این معنی است که باید بین 30 تا 100 سال قدمت داشته باشد. خودشه. جواهرات قدیمی هنوز برای من قدیمی هستند. به نظر من اکثر قطعات زیبا هستند. من از آن زمان عاشق جواهرات هستم.

انگشتر سنگ تولد

اینها ناز هستند انگشتر سنگ ماه تولد به معنای انگشتری است که نگینی برای سنگ ایرانی ماه تولد خاصی دارد. میتونه مال خودت باشه شما می توانید یکی برای برادران و خواهران خود داشته باشید. شما می توانید سنگ تولد بهترین دوست خود را بپوشید. این انگشتری با نگین ماه تولد شماست. زمانی که جوانتر بودم به شدت از ماینینگ متنفر بودم.

ساخت انگشتر با سیم مسی نازک

انگشتر کلاداغ

به نظر من اینها خیلی سرگرم کننده هستند. هدف از حلقه کلاداگ نشان دادن دوستی، وفاداری و عشق است. اینها در گذشته به عنوان حلقه ازدواج در ایرلند مورد استفاده قرار می گرفتند. آنها معمولاً یک قلب دارند که توسط 2 دست نگه داشته می شود. قلب بر روی آن تاجی است. اگر انگشتر را با قلب رو به بیرون بپوشید، به دنبال عشق هستید. اگر قلب به سمت شما باشد به این معنی است که شما متاهل هستید.

انگشتر مادر

اینها بسته به اینکه چگونه کنار هم قرار می گیرند برای من ضربه خورده یا از دست می روند. هر چند معنی آنها بسیار شایان ستایش است. انگشتر مادری را مادر، حدس زدید، می پوشد. این می‌تواند یک حلقه باشد که تمام سنگ‌های تولد کودکان روی آن باشد، یا می‌توانید حلقه‌های تکی با سنگ‌های تولد را جداگانه انجام دهید. من این مفهوم را دوست دارم و برخی از موارد واقعا زیبا را دیده ام. اما من ضخیم‌ها را هم دیده‌ام. من دارم روی ساختن خودم کار می کنم، اما باکلاس و پیچیده.

نوع حلقه فقط برای سرگرمی

گاهی اوقات شما فقط کمی سرگرم کننده، زیبا می خواهید، آنها به معنای هیچ چیز نیستند. گاهی اوقات یک حلقه فقط یک حلقه است.

انگشتر لباس

حلقه های لباس شبیه حلقه های کوکتل هستند، اما نه کاملا. جواهرات لباس به این معناست که قیمت کمتری داشته باشند. آنها به احتمال زیاد جعلی هستند. مادربزرگ همه احتمالاً جواهرات زیادی دارد. من می‌دانم که در مجموعه مادربزرگم چیزهایی دارم. مدل‌های حلقه سنگ تولد بیشتر را ببینید (در آمازون ببینید)

حلقه خوشه ای

یک حلقه خوشه ای قرار است یک الماس یا سنگ بزرگ در وسط داشته باشد و یک دسته دیگر در اطراف آن باشد. حلقه‌های خوشه‌ای معمولاً سنگ‌های درخشان از جنس سرامیک گرانیتی هستند، اما می‌توان از الماس نیز استفاده کرد. سنگ بزرگ و کوچولوها یکی می شوند. بسته به سنگ ها و واقعی بودن یا نبودن آنها می توان از آنها برای حلقه نامزدی، حلقه کوکتل یا جواهرات لباس استفاده کرد. مشاهده سبک‌های حلقه خوشه‌ای بیشتر (در آمازون ببینید)

حلقه پازل

حلقه پازل حلقه‌ای است که از 2 یا چند نوار تشکیل شده است که شما آن را تنظیم می‌کنید. آنها به عنوان حلقه ازدواج شروع کردند اما تقریباً به یک اسباب بازی برای بچه ها تبدیل شدند. آنها زیبا به نظر می رسند و تقریباً مانند یک فیجت اسپینر عمل می کنند.

حلقه خلق و خو

خب، مجبور شدم با کمی سرگرمی تمام کنم. چه کسی در بزرگ شدن حلقه خلق و خوی نداشته است؟ من برای هر انگشت یکی داشتم و دوست داشتم همه آنها رنگهای متفاوتی داشته باشند. در دهه 1970، حلقه‌های خلق و خو ساخته شدند تا با تغییر رنگ به همه نشان دهند که در چه حالتی هستید. باید آن نمودار را با خود حمل می کردی تا بتوانی هر ساعت آن را بخوانی. این یک انگشتر سرگرم کننده و بامزه است که اکثر مردم را به دوران کودکی خود باز می گرداند. هر کس باید حداقل یک بار در زندگی خود زنگ خلق و خو داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت سنگ مرمریت می توانید به این سایت مراجعه کنید.