مطالبی درمورد انگشتر

روابط نقاط عطف مختلفی دارد و این روزها تقریباً برای همه آنها یک هدیه وجود دارد. حلقه ها همیشه یک گزینه کلاسیک برای بیان یک رابطه هستند اما کدام حلقه را باید برای کدام مناسبت انتخاب کنید؟ ما به چهار نوع اصلی نگاه می کنیم: حلقه های وعده، حلقه های ابدیت، حلقه های نامزدی و حلقه های ازدواج.

بیشتر بخوانید: انگشتر عقیق

حلقه های وعده:

حلقه های وعده یک جایگزین عالی برای زوج هایی است که کاملاً آماده نامزدی نیستند. یک حلقه وعده می گوید: “ما هنوز ازدواج نکرده ایم، اما روزی در آینده نزدیک ازدواج خواهیم کرد.”

این بدان معنی است که آنها را می توان در هر زمان به عنوان نماد تعهد به رابطه یک ژست دوست داشتنی. از نظر سبک، هیچ دستورالعمل واقعی با حلقه وعده وجود ندارد، بنابراین هر چیزی که احساس کنید زیبا به نظر می رسد و نماد عشق و تعهد شما است، عالی است. انگشتر با سنگ ایرانی وعده را می توان روی هر انگشتی گذاشت و مطمئناً لازم نیست برای تقدیم آن به کسی که دوستش دارید روی یک زانو بیفتید! از نظر قیمت، برای خرج کردن همان مبلغی که برای حلقه‌های عروسی یا نامزدی انجام می‌شود، تحت فشار نباشید آن را برای لحظه بزرگ‌تر ذخیره کنید.

حلقه های نامزدی:

البته اینها معمولاً هنگام درخواست ازدواج از کسی داده می شود. این نوع انگشتر بر روی انگشت سوم دست چپ قرار می گیرد، زیرا گفته می شود رگی وجود دارد که مستقیماً از این انگشت به سمت قلب می رود. متأسفانه، این رگ در واقع وجود ندارد، اگرچه این سنت امروزه هنوز بسیار زنده است. زمان دادن حلقه نامزدی به مصریان برمی گردد که شکل دایره را به عنوان نماد ابدیت انتخاب می کردند.

سنگ‌های قیمتی دیگر، مانند یاقوت کبود یا یاقوت، گاهی اوقات داده می‌شود، اما سنت‌گرایان می‌توانند آن را کمی عجیب و غریب بدانند. با این حال، سنگ‌های قیمتی معمولاً ارزان‌تر از الماس هستند و اگر کسی که دوستش دارید چندان به سنت علاقه‌مند نباشد، می‌تواند جایگزینی فوق‌العاده باشد. اگر این یک سنگ قیمتی است که دوست دارید، حتما راهنمای ما را برای یاقوت های کبود فانتزی بررسی کنید.

حلقه‌ای با سبک سنتی مانند این حلقه روبور برلیانت گرد برلیان از پلاتین مطمئناً مورد توجه خواهد بود. نکته کلیدی این است که به آنچه همسرتان دوست دارد فکر کنید. اگر مطمئن نیستید همیشه می توانید از یک دوست یا یکی از اقوام بپرسید مگر اینکه این شگفتی را خراب کند.

صادرات فیروزه

حلقه های ازدواج:

حلقه‌های ازدواج (که باندهای عروسی نیز نامیده می‌شوند) دقیقاً همان حلقه‌هایی هستند که توسط هر یک از شریک‌ها در مراسم عروسی داده و دریافت می‌شوند، بنابراین به خاطر داشته باشید که هنگام خرید حلقه نامزدی، به زودی باید یک گروه عروسی نیز بخرید! به طور معمول، نوار عروسی بسیار ساده تر از حلقه نامزدی است، اغلب یک نوار ساده بدون سنگ جواهر یا الماس است. روی همان انگشت حلقه نامزدی پوشیده می شود و بنابراین، این دو اغلب در کنار هم قرار می گیرند.

هنگام انتخاب حلقه ازدواج، یک نکته مهم که باید به خاطر داشته باشید، پروفایل است. این به شکل فلز استفاده شده برای باند اشاره دارد.  تاجر سنگ قیمتی پروفیل ها از «مقعر»، جایی که نوار تقریباً فرورفته است، تا شکل D، که همانطور که از نامش پیداست کاملاً برعکس است و مانند یک نیم دایره در بالای باند است. به طور معمول، گروه‌های عروسی ارزان‌تر هستند، زیرا اکثر آنها سنگ قیمتی یا الماس فانتزی حمل نمی‌کنند. مانند حلقه های نامزدی، قیمت ها متفاوت است و امروزه واقعاً قوانین مشخصی وجود ندارد بنابراین آنچه را که فکر می کنید برای شما مناسب است خرج کنید.

حلقه های ابدیت:

حلقه های ابدیت یکی دیگر از ژست های دوست داشتنی است که می توانید به شخص خاص خود هدیه دهید. اینها اغلب رویدادهای مهمی را در یک رابطه نشان می دهند و نمادی از عشق و تعهد مداوم شما هستند که اغلب پس از ازدواج داده می شوند – تقریباً مانند یادآوری مجدد از عهد شما. حلقه های ابدیت نیز برای جشن تولد اولین فرزند داده می شود – بنابراین معنای آنها می تواند متفاوت باشد.

صادرات سنگ

زوج مسن تر

از نظر سبک، حلقه ابدیت معمولاً نواری از فلز گرانبها، مانند طلای سفید یا پلاتین، با الماس یا سنگ‌های قیمتی است که روی نوار قرار می‌گیرد. دو نوع حلقه ابدیت وجود دارد کامل (که در آن سنگ ها یک دایره کامل در اطراف نوار ایجاد می کنند) و نیمه (که نیمی از نوار با سنگ پوشانده شده و نیمی دیگر ساده است).

یکی از مواردی که باید در هنگام انتخاب به خاطر داشته باشید این است که تغییر اندازه حلقه های ابدیت بسیار سخت تر است، بنابراین اگر شک دارید، یک حلقه از شریک زندگی خود در حالی که او در اطراف نیست قرض بگیرید و آن را به جواهرسازی انتخابی خود ببرید تا آنها بتوانند دقیقا برای شما اندازه گیری کنید

جالب است بدانید که در ساخت انگشتر با سیم مسی نازک استفاده می شود.

اگر این امکان پذیر نیست، همیشه یک اندازه خیلی کوچک را انتخاب کنید بزرگتر کردن نوار الماسی آسان تر از کاهش اندازه آن است و با تراشیدن قسمت داخلی بند انجام می شود. با توجه به میزان انتخابی که در حال حاضر ارائه می شود، مطمئن باشید که چیزی را پیدا کنید که نظر شما را جلب کند، مانند این حلقه ابدیت ریز مجموعه الماس.