مصرف میوه و سبزیجات برای چاقی کودکان

ارزیابی ضایعات صفحه تصویر دیجیتال قبل از نصب سالاد بارها (پایه) و 1 ماه پس از آن (پس از آن) انجام شد. پس از نظرسنجی، ادراکات دانش‌آموزان از بارهای سالاد مورد بررسی قرار گرفت.

معیارهای نتیجه اصلی انتخاب، مصرف و ضایعات میوه و سبزیجات.

تغییرات در نتایج را بررسی می‌کنند و برای مدرسه کنترل می‌کنند.

فراوانی و تجزیه و تحلیل کیفی برای داده های پیمایش استفاده شد.

نتیجه گیری و پیامدها قرار گرفتن کوتاه‌مدت با سالادها طرز تهیه ترشی لیته گل کلم ، تعداد دانش‌آموزان FV را افزایش داد اما مصرف FV را کاهش داد.

محیط غذای مدرسه نقش قدرتمندی در شکل دادن به رفتارهای غذایی کودکان دارد، به ویژه در مدارسی که به کودکان خانواده های کم درآمد خدمات ارائه می دهند.

این کودکان به احتمال زیاد برای بخش قابل توجهی از کالری دریافتی روزانه خود به وعده های غذایی مدرسه متکی هستند 3 و همچنین به احتمال زیاد تعداد ناکافی میوه و سبزیجات (FVs) مصرف می کنند که آنها را در معرض خطر ابتلا به تغذیه نامناسب و بیماری های مزمن قرار می دهد.

سالاد کلم و انار و هویج 5 بار سالاد مدرسه به عنوان یک استراتژی برای افزایش مصرف FV در برنامه ملی ناهار مدرسه (NSLP) ذکر شده است.

علاوه بر این، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، سالادهای مدرسه را به عنوان یک استراتژی اصلی برای مقابله با چاقی کودکان ذکر کردند، و وزارت کشاورزی ایالات متحده، سالاد‌های مدرسه را با اشاره به پتانسیل آن‌ها برای بهبود تغذیه، افزایش مصرف FV و کاهش ضایعات تبلیغ کرد.

آب سیب برای اسهال با این حال، پشتیبانی تجربی محدود (و ترکیبی) برای این ادعاها وجود دارد

در تنها مطالعه‌ای که به‌طور آینده‌نگر تأثیر میله‌های سالاد را بر مصرف FV دانش‌آموزان ابتدایی بررسی کرد، اسلاسر و همکاران 2 افزایش 1.12 وعده‌ای در مصرف FV پس از نصب سالاد میله‌ها گزارش کردند (از طریق یادآوری‌های 24 ساعته گزارش‌شده توسط خود ارزیابی شد).

به طور مشابه، در یک مطالعه مقطعی که با دانش‌آموزان پارچه کرپ کش راهنمایی و دبیرستان انجام شد، مصرف سبزیجات گزارش شده توسط خود در مدارس با سالاد در مقایسه با مدارسی که فقط FV از قبل غذا سرو می‌کنند، 48 درصد بیشتر بود.

11 در مقابل، وجود سالاد در یک مطالعه مقطعی که از روش‌های ضایعات بشقاب توزین شده با دانش‌آموزان دبستانی استفاده کرد، نوار با افزایش مصرف FV مرتبط نبود. که مشمول سوگیری خود گزارش دهی نیستند.

  • منابع:
    1. Salad Bars Increased Selection and Decreased Consumption of Fruits
  • تبلیغات: 
    1. نان پرنده جدیدترین دستاورد انسان
    2. حجم نهایی کیک و فیبر چای سبز
    3. از بین رفتن دغدغه کار جوانان در سال 1402
    4. فرمول های تضمینی برای خوشحال بودن در کار