لوله پلی اتیلن صنعتی که موجب از بین رفتن گیاهان دارویی شده است

لوله پلی اتیلن صنعتی تولید شده از پلی اتیلن با مزایا، استحکام بالا و منطقه استفاده گسترده محبوب شده است لوله پلی اتیلن مزایای زیادی دارد با قابلیت اطمینان لوله و اتصالات، سهولت حمل و نقل و بارگیری و سهولت در مونتاژ به بهترین انتخاب برای پروژه ها تبدیل شده است.

لوله های پلی اتیلن در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. مقاومت شیمیایی بالایی دارد. این ویژگی ها مهمترین دلیل ترجیح لوله های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن بوده است بنابراین چه چیزی HDPE را از سایر محصولات متمایز می کند؟ لوله HDPE قوی، بادوام، انعطاف پذیر و سبک وزن است. از آنجایی که فرآیند همجوشی یک سیستم HDPE یکپارچه ایجاد می کند، HDPE در هنگام ترکیب نرخ نشت صفر دارد.

لوله پلی اتیلن همچنین گزینه ای سازگار با محیط زیست است زیرا غیر سمی است، در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مقاوم است، عمر طراحی طولانی دارد و به دلیل انعطاف پذیری برای روش های نصب بدون ترانشه ایده آل است.

لوله پلی اتیلن با کیفیت بالا و مزایای فراوان توسط Kuzeyboru تولید می شود. لوله پلی اتیلن که در پروژه‌های بین‌المللی ترجیح داده می‌شوند، برای کاربردهای مختلف ایده‌آل هستند ما لوله پلی اتیلن را در قطرهای دلخواه بین 20 تا 1200 میلی متر و در کلاس های فشار Pn4-Pn32 با کارایی و کیفیت بالا تولید می کنیم. سیستم های لوله پلی اتیلن که می توانید با خیال راحت در پروژه های خود از آنها استفاده کنید، مزایای زیادی را ارائه می دهند.

1- روش مونتاژ آسان و مونتاژ آسان یراق آلات.
2- تحت تاثیر حرکات زیرزمینی قرار نمی گیرد و شکسته نمی شود.
3- مقاومت ضربه ای بالا و انتشار سریع ترک دارد.
4- خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند. بنابراین، آنها سهولت استفاده را فراهم می کنند.
5- از آنجایی که زبری سطح داخلی پایینی دارند، از مزایای قابل توجهی در انتخاب قطر در هنگام طراحی پروژه برخوردارند.