قیمت کفش اسپرت در سال جدید افزایش می یابد

هنگام خرید کفش اسپرت اکثر مردم انتخاب خود را بر اساس زیبایی شناسی انجام می دهند تا سلامت، اگرچه پاهای سالم واقعاً مهم هستند.

پاهای ما وزن بدن ما را در طول روز تحمل می کنند و به همین دلیل است که باید کفش های باکیفیت انتخاب کنید کیفیت کفش ها عمدتاً با موادی که کفش از آن ساخته شده است تعریف می شود.

برای مثال چرم یک ماده طبیعی و قابل تنفس است که به پاهای شما اجازه تنفس می دهد، رطوبت را تنظیم می کند، تکثیر باکتری ها و قارچ ها را کاهش می دهد و بوی پا را از بین می برد.

کفش های با کیفیت رطوبت پا را تنظیم می کنند در تمام طول روز، پاها در کفش قفل می شوند یک محیط با تهویه ضعیف چرم یک ماده قابل تنفس است که رطوبت را نیز جذب می کند چرم مرغوب توانایی جذب رطوبت را دارد.

برای بهبود جذب رطوبت، مهم است که کفش را با درختان کفش چوبی مربوطه نگه دارید چوب خاصیت رطوبت سنجی دارد، یعنی رطوبت را از جو جذب می کند، که به آن اجازه می دهد رطوبت را تنظیم کند و چوب با حفظ سطح رطوبت بهینه (بین 40 تا 60 درصد) محیط را تمیز می کند.

نه تنها باعث رفاه می شود، بلکه خطر عفونت یا واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد تا وقوع کنه ها و باکتری ها را محدود کند.

برخی از مواد مصنوعی به کفش اجازه تنفس نمی دهند و باعث تکثیر باکتری ها و قارچ ها و ایجاد بوی بد می شوند با انتخاب کفش های با کیفیت از شر بوی بد پا خلاص می شوید.

کفش های با کیفیت از ناراحتی و سایر مشکلات جلوگیری می کند پاهای شما در طول روز تمایل به گشاد شدن دارند کفش های باریک از طریق مالش و فشار باعث تغییر شکل در انگشتان پا می شوند.

ما باید با استفاده از کفشی با مواد مرغوب که از اصطکاک و التهاب احتمالی جلوگیری می کند، از پاهای خود محافظت کنیم.