فروش کفش کوهنوردی آسیا در بازار ممنوع اعلام شد

کفش های پیاده روی گاهی اوقات زبان سفت دارند و ممکن است برای اکثر افراد ناراحت کننده باشد زبانه کفش کوهنوردی آسیا کمک می کند تا احساس برش ناشی از سفت شدن کف پاها یا توری های ناراحت کننده را جبران کنید آنها همچنین هنگام بالا رفتن از سربالایی یا سراشیبی شیب دار راحتی را ارائه می دهند. علاوه بر این، زبان ها به جلوگیری از ورود زباله ها به کفش های پیاده روی و ایجاد تاول کمک می کنند.

چگونه بهترین کفش های کوهنوردی را انتخاب کنیم.

جدای از در نظر گرفتن ویژگی های بالا در کفش های کوهنوردی، نکاتی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین کفش کوهنوردی برای خود در نظر بگیرید از آنجایی که چکمه‌ها مهم‌ترین ابزار برای یک کوهنورد هستند، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید چکمه‌های کوهنوردی بررسی کنید.

تناسب مناسب: همیشه باید تناسب مناسب را انتخاب کنید. رگ به رگ شدن قوس کف پا، تاول ها، خارهای استخوانی و ناخن های سفید شده پا بیش از یک تناسب قانع کننده نیاز دارند برای انتخاب تناسب مناسب با جوراب های مناسب شروع کنید و اعداد را نادیده بگیرید و به دنبال چیزی بروید که با سایز پای شما مناسب است.

دنباله: مسیر خود را در نظر داشته باشید. هنگامی که بسته سبک است و از زمین به خوبی نگهداری می شود، چکمه های متوسط یا کم برش بهترین عکس شما هستند ترکیب چرم و پارچه معمولاً قابل تنفس و ضد آب هستند این چکمه‌ها پایداری را ارائه می‌دهند و برای کشش بهتر، زیره سفت‌تری دارند.

برای به دست آوردن بهترین چکمه های کوهنوردی باید به جستجوی جزئیات برای راحتی، دوام و سایر ویژگی های چکمه توجه کنید شما باید مدلی را انتخاب کنید که با نوع زمین و کاربری شما مطابقت داشته باشد اگر به طور منظم و گسترده سفر می کنید، چکمه های سبک تر شما را شادتر می کند.