دختری که با خوردن کمپوت گلابی رنگ پوستش تغییر کرد

اگرچه تفاوت زیادی بین کمپوت میوه و میوه خورشتی وجود ندارد، اما مواد کمپوت خشک است، میوه خورش از میوه تازه تهیه می شود.

هوسف عمدتاً در آناتولی شناخته می شود این کلمه از کلمه Hoş Ab به معنای هوش سو گرفته شده و ریشه فارسی دارد. Compositus از کلمه لاتین compositus گرفته شده است حصاف به معنای آب دلپذیر و کمپوت به معنای مخلوط است.

کولیس یک سس رقیق است که از پوره میوه یا سبزیجات تهیه می شود معمولا با غذاهای گوشتی و همچنین به عنوان همراه سوپ استفاده می شود.

بنابراین کمپوت گلابی نوعی میوه است که به صورت کامل یا به صورت ورقه‌ای در شربت شکر پخته می‌شود و معمولاً به عنوان یک دسر در کنار غذا استفاده می‌شود.

کمپوت

قند موجود در کمپوت میوه نه تنها نوشیدنی را شیرین می کند، بلکه به پردازش بهتر میوه در طول هضم در بدن کمک می کند. اما نباید شکر زیادی به کمپوت اضافه کرد تا محتویات آن گازدار نشود.

بنابراین، همانطور که همه ما می دانیم، کمپوت خنک کننده خوبی در هوای گرم است کمپوت که به تعادل کاهش سطح قند خون کمک می کند، به ویژه در ماه های تابستان، به هضم غذا در هنگام مصرف غذا نیز کمک می کند.

کمپوت های تهیه شده با میوه های زیاد نیز خاصیت بسیار مغذی دارند از کمپوت میوه که به عنوان رفع تشنگی نیز نقش دارد، برای شاداب کردن بیماران با این خواص استفاده می شود.

همچنین یکی از خوشمزه ترین راه ها برای تغذیه میوه به کودکانی است که فرم های خود را ترجیح نمی دهند.

1 وعده (متوسط) میوه تازه خورشتی حاوی 231.61 کالری است. کالری موجود در مقدار معینی از میوه های تازه خورشتی منبع انرژی ما هستند.

ما برای تمام فعالیت هایی که در طول روز انجام می دهیم به انرژی نیاز داریم برای کاهش وزن به طور متوسط 1 کیلو باید حدود 7-8 هزار کالری از دست بدهیم. می توان این را با میزان کالری موجود در کمپوت میوه تازه متعادل کرد خوردن غذاهای کم کالری همیشه برای سلامتی ما مهم خواهد بود.