خوردن قیسی دودی موجب از دست رفتن حافظه مردی در شیراز شد

قیسی دودی میوه ای کم کالری و پر فیبر است که به احساس سیری و عملکرد بهتر معده کمک می کند چهل گرم قیسی خشک حاوی 10 گرم فیبر است فیبر به آرامی توسط بدن هضم می شود و بنابراین از پرخوری جلوگیری می کند و باعث کاهش وزن می شود.

بنابراین، می تواند بخش خوبی از هر برنامه کاهش وزن و رژیم غذایی باشد بنابراین، اگر می خواهید با یک رژیم غذایی سالم وزن کم کنید، باید قیسی خشک را در سبد غذایی خود قرار دهید.

خوردن روزانه چند عدد از این میوه‌های خشک، مواد مغذی ضروری بدن را تامین می‌کند و شما را در سفر کاهش وزن همراهی می‌کند.

مصرف قیسی خشک باعث هضم غذا و جلوگیری از یبوست می شود قیسی خشک سرشار از پکتین و سلولز است که به عنوان یک ملین طبیعی عمل می کند و با افزایش حرکات روده، مدفوع را نرم می کند.

آنها همچنین مقدار فیبر غذایی را افزایش می دهند و حرکت مواد زائد را از طریق روده بزرگ تسریع می کنند یکی از فواید خوردن قیسی خشک، کاهش حرکات روده است قیسی خشک یک درمان طبیعی برای یبوست است.

یبوست یکی از شایع ترین مشکلات گوارشی است که می تواند هر فردی را درگیر کند با این حال، به طور کلی برای رفع یبوست نیازی به مراجعه به پزشک ندارید خوردن چند قیسی خشک ممکن است تمام چیزی باشد که نیاز دارید.

چه مقدار فیبر غذایی در قیسی خشک ارگانیک وجود دارد؟ بهترین قیسیی خشک کدامند؟ قیسی میوه ای نرم، گوشتی و زرد رنگ از خانواده گل سرخ است که در اوایل تابستان می رسد و معمولاً به آن قیسی تابستانی طلایی می گویند.

این میوه بومی چین است قیسی نام لاتین آن است در اوایل قرن اول پس از میلاد به سایر نقاط آسیا و اروپا معرفی شد ارتفاع درخت قیسی به 6 متر می رسد.

برگ های آن قلبی شکل و سبز مایل به زرد است گلهای زردآلو نسبتاً بزرگ هستند هسته زردآلو صاف، قهوه ای و بیضی شکل است و در داخل اندوکارپ سخت قرار دارد طعم آن گاهی شیرین و گاهی تلخ است.