خطرات رنگ روغنی مات مبتنی بررسی شد

این گزارش که در 24 ژوئن توسط دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده منتشر شد، نشان می دهد که چه تعداد از مدارس حتی ساختمان های خود را برای خطرات رنگ روغنی مات مبتنی بر سرب بازرسی نمی کنند.

دفتر پاسخگویی دولت تحلیل خود را به مناطق مدرسه ای که حداقل یک مدرسه قبل از سال 1978 ساخته شده بودند و آنهایی که آب آشامیدنی را از سیستم آب عمومی تهیه می کردند، محدود کرد.

در بین 12 درصدی که خطرات سرب را بررسی می کنند، بیش از نیمی آنها را پیدا کردند.

این سؤالاتی را در مورد اینکه چه مقدار می تواند رنگ ترافیکی ماندگار در 88٪ باقی مانده مدارسی که به دنبال آن نیستند، پیدا کند، ایجاد می کند.

بر اساس این گزارش، سرب  رنگ اکریلیک وستا بیشتر در نواحی مدارس بزرگ یافت می‌شود، 51 درصد مواقع در مقابل 8 درصد برای مناطق دیگر.

این نتایج می تواند دلایل مختلفی داشته باشد این مناطق بزرگ‌تر ممکن است ساختمان‌های مدارس قدیمی‌تری داشته باشند.

ممکن است در شهرهای بزرگ‌تر باشند که بودجه لازم برای تعمیر مدارس را در وضعیت خوبی ندارند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که نواحی مدارس اغلب به والدین یا اعضای هیئت مدیره مدرسه در مورد نتایج بازرسی اصلی اطلاع نمی‌دهند.

بر اساس این گزارش به طور خاص، 58 درصد از مناطق مدرسه والدین را از یافته های خود مطلع نکردند و 46 درصد به اعضای هیئت مدیره مدرسه اطلاعی ندادند.

در این گزارش آمده است که پنجاه و نه درصد به رسانه ها چیزی نگفتند.

برای تأثیرگذاری بر خطرات سرب رنگ سرد ترافیکی در مدارس آمریکا، باید شفافیت وجود داشته باشد.

به‌عنوان کسی که مستقیماً با کودکان مسموم با سرب کار کرده‌ام، برایم جالب است که هر چند وقت یک‌بار بر اطمینان از اینکه دانش‌آموزان چیزهایی مانند فناوری دارند برای اطمینان از یادگیری کودکان تأکید می‌شود.

تاکید مشابهی باید روی اطمینان از عاری بودن مدارس از خطراتی مانند خطرات ناشی از رنگ‌های مبتنی بر سرب که توانایی کودکان را برای یادگیری تهدید می‌کند، صورت گیرد.

  • منابع:
    1. Lead-based paint found in half of all inspected schools

 

  • تبلیغات: 
    1. ماهی سالمون که از اقیانوس تا ایران شنا می کنند!
    2. بدترین اتفاقی که در لحظه تماشای فوتبال می افتد!!!
    3. مشاهده عقربی که پرواز کرد!
    4. نبات می تواند رنگ خون را تغییر دهد