حوله مارک ریسا که جان یک پیرمرد برزیلی را گرفت

در حالی که ممکن است در نگاه اول نادیده گرفتن حوله مارک ریسا ما آسان به نظر برسد شکی نیست که مهمانان و مشتریان شما از ژست و تجربه داشتن یک حوله گرم یا سرد همیشه آماده استفاده قدردانی خواهند کرد.

اقدام ساده ارائه یک حوله از قبل مرطوب شده با طراوت، شرکت شما را به انتخاب مورد علاقه آنها در آینده تبدیل خواهد کرد. همچنین روشی زیبا برای طراوت است و همیشه تاثیری ماندگار بر جای می گذارد.

هرگز قدرت یک ژست شیرین ساده را دست کم نگیرید!

حوله های oshibori یا یکبار مصرف ما نیز در کاربردهای خود همه کاره هستند برای تمیز کردن بعد از شام در رستوران، خدمات نوازش اضافی در سالن ها یا اسپا، یا حتی به عنوان حوله دندانپزشکی برای کلینیک خود.

می توانید مطمئن باشید که حوله های سرد و حوله های گرم ما هرگز ناامید نمی شوند.

حوله های ما را می توان بسته به نیاز شما با استفاده از این گرم کننده ها و چیلرهای حوله گرم گرم یا سرد کرد میهمانان خود را با یک انفجار از خنکی یا یک گرم تسکین دهنده فراهم کنید!

در اینجا در Oshiklenz، ما به شما کمک می کنیم پیام بازاریابی خود را به روشی خلاقانه و منحصر به فرد منتقل کنید.

با ارائه حوله های یکبار مصرف 100% پنبه ای یا Washi Oshibori با کیفیت بالا که با آرم شرکت شما چاپ شده است، کسب و کار خود را از رقبای خود متمایز کنید! چه یادآوری عالی برای مشتریان شما از تجربه منحصر به فرد و درجه یک که با شرکت شما داشته اند.

Oshiklenz حوله های یکبار مصرف چاپ شده سفارشی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند برند معتبر خود را بسازید و ارتقا دهید و خدمات درجه یک به مشتریان خود ارائه دهید.

شما می توانید بسته بندی حوله را به هر شکلی که می خواهید طراحی و چاپ کنید، که آن را راهی عالی برای اجرای تبلیغات ویژه می کند.

ما خدمات طراحی ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم به ظاهری که می خواهید برسید، یا می توانید آثار هنری آماده چاپ خود را تهیه کنید.

برای مشخصات کامل چاپ و یا اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات انحصاری، لطفا با ما تماس بگیرید.