تیشرت ها همه آن‌ها به رنگ‌های تک رنگ یا طرح‌دار هستند

سه راهی های گرافیکی همان چیزی است که تیشرت گوچی برای آن ساخته شده اند در مورد آن فکر کنید.

شلوارها، دکمه‌ها، ژاکت‌ها، همه آن‌ها به رنگ‌های تک رنگ یا طرح‌دار هستند (و شما نمی‌توانید آثار هنری را به خوبی روی ساق شلوار نشان دهید).

این تیشرت دخترانه سفید با آثار هنری فوق‌العاده راهی عالی برای منحصربه‌فرد و جذاب به نظر رسیدن هستند و این دلیلی است که مردم در وهله اول به مد نگاه می‌کنند.

ملاحظات مهمی که برای سه راهی های گرافیکی باید در نظر داشت شکل و محل قرارگیری آنهاست.

تیشرت

شکل های گرد و ارگانیک بسیار طبیعی تر از مربع یا مستطیل به نظر می رسند، مربع ها برای قاب عکس هستند نه بدن شما.

همچنین، مانند اکثر تیشرت ورزشی، برای حفظ طرح جلو و وسط محدودیتی نداشته باشید، شما آن پیراهن را، جلو و پشت، به عنوان بوم خود دارید.

بسته به روشی که تصویر چشم را جلب می‌کند، می‌توانید آن را به سمت پایین، در سمت راست بالا، جایی که ممکن است یک مربع جیبی یا فقط سرتاسر آن باشد، چاپ کنید.

در حالی که آسمان با سه راهی های گرافیکی محدود است، این تنها محبوب ترین مورد استفاده از تی شرت است، بنابراین خلاقیت خود را در اینجا بیش از هر زمان دیگری مطرح کنید.

همچنین تیشرت مردانه کاربردهای بسیار متفاوتی از حرفه ای تا شخصی دارند، اما هر طراحی تیشرتی که نیاز دارید، مطمئن شوید که به مشتریان خود یک تی شرت به همان اندازه که در مرکز خرید می خرند، می دهید.

اگرچه یک تی شرت نمی تواند مشکلات جهان را حل کند، اما موقعیت مرکزی آن بر روی سینه آن را به فضایی عالی برای ارتقاء آگاهی تبدیل می کند.

حتی اگر موضوع سنگین باشد، طراحی لازم نیست، سازمان های غیرانتفاعی بر کمک به دیگران متمرکز هستند و یک طراحی شاد می تواند بر این مثبت بودن تأکید کند.

 

  • منابع:
    1. 50 t-shirt design ideas that won’t wear out
  • تبلیغات: 
    1. در یکی از مطب های زالودرمانی به دلیل شکایات بسته شد
    2. 5 روش برای اینکه 6 ماهه پولدار شوید
    3. هواپیمایی پر از پول در آسمان ترکیه
    4. با خوردن شلیل به تقویت حافظه خود کمک کنید!