تلویزیون سامسونگ 50 اینچ فول اچ دی که در برابر حرارت خاموش می شود

در این صفحه نحوه استفاده از راهنمای تلویزیون سامسونگ 50 اینچ فول اچ دی و آرشیو هیجان انگیز تلویزیون را به شما نشان می دهیم هنگامی که در حال تماشای یک برنامه هستید، می توانید به راحتی به راهنمای تلویزیون و آرشیو ما دسترسی داشته باشید.

راهنمای تلویزیوناگر دکمه راهنمای تلویزیون روی کنترل از راه دور خود را یک بار فشار دهید، در پایین صفحه می توانید اطلاعاتی درباره آنچه اکنون پخش می شود و پخش بعدی چیست را مشاهده کنید.

اگر از کلید جهت نما در سمت چپ استفاده کنید، می توانید برنامه هایی که به تازگی پخش شده اند را مشاهده کنید اگر به جای آن لوگوی کانال را برجسته کنید و از کلیدهای جهت دار بالا یا پایین استفاده کنید، می توانید همین نمای کلی را برای کانال های دیگر دریافت کنید.

اگر راهنمای تلویزیون را دوباره روی کنترل از راه دور فشار دهید، راهنمای کامل تلویزیون را دریافت خواهید کرد.
شما یک نمای کلی از آنچه در حال حاضر پخش می شود – در همه کانال های خود دریافت می کنید.
و دوباره می توانید ببینید چه چیزی در مرحله بعدی ارسال می شود و چه چیزی تازه ارسال شده است همچنین می توانید به راحتی برنامه های مورد علاقه خود را در صورت عدم حضور در خانه هنگام پخش ضبط کنید.
هنگامی که در حال پخش هستید، به سادگی روی دکمه ضبط روی کنترل از راه دور کلیک کنید برای ضبط همه پخش های آینده در یک سریال، دو بار روی کنترل از راه دور فشار دهید.
اگر به هر حال نمی خواهید پخش را ضبط کنید، دکمه را فشار دهید تا علامت قرمز دوباره ناپدید شود.
اگر یک جعبه تلویزیون برای “تلویزیون در چندین اتاق” دارید، باید توجه داشته باشید که ضبط های شما به صورت محلی در جعبه تلویزیونی که قصد دارید در آن ضبط کنید قرار می گیرد.

اگر می‌خواهید برنامه‌ای را از بایگانی تماشا کنید، کافی است با کلید فلش به سمت چپ بروید و وقتی برنامه‌ای را که می‌خواهید تماشا کنید، OK را فشار دهید.

برای دریافت یک نمای کلی از همه راهنماهای ما به کمک بروید، یا در انجمن ما جستجو کنید تا ببینید آیا دیگران دقیقاً چالش شما را داشته اند و راه حل چیست.