انگشتر طلا + قیمت خرید فروش

طبق تحقیقاتی که در چندین سال اخر انجام شده است، تاریخچه انگشتر به مصر باستان مربوط می شود. در آن زمان افرادی که مهرهای برجسته یا انگشترهای بزرگ داشتند، از آن به عنوان مهر استفاده می کردند و این مهرها قدرت و نفوذ افراد را نشان می داد.

انگشتر در اسلام حلقه ای از طلا و نقره می باشد که‌ معمولا بر روی آن یک سنگ قیمتی نیز وجود دارد. در دین اسلام از انگشتر، برای رسمیت بخشیدن به نامه ها و مهر کردن آنها نیز استفاده می شد.

اینکه انگشتر در کدام یک از انگشت ها قرار گرفته باشد، دارای معنا و مفهوم خاصی می باشد.

امروزه بیشتر از انگشتر های طلا برای زیور آلات استفاده می شود. در سراسر بازار ها طلا فروشی های زیادی وجود دارد که در زمینه فروش انگشتر های طلا و سایر زیور آلات فعالیت می کنند. برای مطلع شدن از قیمت خرید انگشتر طلا می توانید به همین فروشگاه ها مراجعه کنید.

انگشتر طلا + قیمت خرید فروش

انگشتر طلا

انگشتر طلا با اینکه بیشتر جنبه ی زیور آلات را دارد ولی در واقع دارای فواید بسیار زیادی نیز می باشد که در ادامه مطلب به چندین مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. تحقیقات جدید تأیید کرده است که استفاده از طلا در مردان و زنان می تواند علائم و نشانه های آرتریت روماتوئید را در بخش قابل توجهی از مبتلایان بهبود بخشد بخش بزرگی از سلامت آن ها را تامین نمایند. طلا از همان اول با سلامتی انسان رابطه مستقیمی داشته است.

در واقع طلا دمای بدن را تنظیم می کند و از ما در برابر تغییرات دمای خارج محافظت می کند و باعث افزایش ایمنی بدن می شود. اکثر افراد با لرز و گر گرفتگی و سایر مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، در واقع طلا گزینه مناسبی برای این ها می باشد.

زنانی که یائسه می شوند از گرگرفتگی رنج می برند در واقع استفاده از جواهرات طلا می تواند به این خانم ها کمک زیادی کند.

طلا برای معالجه درد و زخم استفاده می شود. طلا از عفونت جلوگیری می کند. طلای خالص ۲۴ عیار به رشد بافت های جدید پوست کمک می کند. برای آن دسته از افرادی که احساس افسردگی می کنند، طلا گزینه مناسبی می باشد. طلا دارای انرژی مثبتی می باشد و می تواند بر مشکلات موجود غلبه کند. در واقع طلا می تواند رگ های خونی شما را باز کند و در اکسیژن رسانی به همه جای بدن کمک کند.

طلا می تواند به بهبود سیستم عصبی و غدد درون ربز کمک کند. طلا یک ماده معدنی طبیعی و غیر سمی است و بدن می تواند به راحتی آن را تحمل کند. ضرر طلا برای بدن شایعه بوده و پوشیدن زیورآلات طلایی هیچ عارضه ای به دنبال نخواهد داشت.

انگشتر طلا

انگشتر طلا یمنی

در بازار های ایرانی انگشتر طلای یمنی هم برای زنان و هم برای مردان به دست هنرمندان ماهر ایرانی ساخته شده و به فروش می رسد. نگین این انگشتر به هر صورتی که شما درخواست دهید، بیضی یا مستطیلی و … طراحی می شود.

سایت ما یکی از مجموعه های بزرگ در زمینه ساخت و فروش انگشتر طلا می باشد. افرادی که قصد خرید و سفارش دارند می توانند با مشاور فروش مجموعه ما تماس برقرار کنند و پس از مطلع شدن از قیمت ها، سفارشات خود را ثبت کنند.

انگشتر طلا یمنی

انگشتر طلا جدید

توجه کنید که تمامی قیمت هایی که برای انگشتر های طلا ارائه داده شده است،با توجه به قیمت روز طلای 18 عیار می باشد و این امکان وجود دارد که روز به روز حتی ساعت به سرعت دچار تغییر شود. از طرفی انگشتر طلا از جمله محبوب‌ترین و پر طرفدار ترین زیورآلاتی است که همیشه با استقبال بسیار خوبی از طرف زنان و مردان مواجه می‌شود.

چون برای تمامی مناسبت‌های رسمی و غیررسمی می‌توان از آن استفاده کرد و باعث ایجاد تنوع در استایل خود شد. از آنجایی که انگشترهای طلا در مدل‌های بسیار متنوعی طراحی و عرضه می‌شوند، بسیار راحت می‌توانند هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهند. این در حالی است که این زیورآلات طلایی و جذاب، با وزن‌های متفاوتی نیز ساخته می‌شوند و در نتیجه، قیمت‌های متنوعی نیز دارند.

اما بهتر است که قبل از خرید هر چیزی ابتدا اطلاعات کافی در مورد آن بدست آوریم. طلا عنصری است با نماد شیمیایی Au. از ویژگی های بسیار مهم طلا می توان به” کاربرد آسان، کمیاب بودن، تصفیه راحت، مقاوم در برابر زنگ زدی و واکنش ناپذیر در مقابل عناصر دیگر” اشاره کرد.

نکته بسیار جالب این است که هند بزرگترین وارد کننده طلا در جهان می باشد. همانطور که همه می‌دانیم واحد اندازه‌گیری و خلوص طلا را با واحد عیار می‌سنجند و هر قطعه از آن را با طلای 24 عیار مقایسه می‌کنند. اما چیزی که در بین فروشندگان ایرانی رایج است، فروش طلای 18 عیار می باشد.

انگشتر طلا جدید

انگشتر طلا مردانه

شما می توانید از طریق این سایت انگشتر مردانه را از گالری سایت ما انتخاب کرده و با فاکتور معتبر به صورت اینترنتی آن را سفارش دهید. شما می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید کنید و هم می توانید از طریق شماره ای که در زیر درج شده است، با ما تماس برقرار کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

جواهرسازان سخت در تلاش هستند که سبک های سنتی کلاسیک و مدرن را به طرز ماهرانه ای بسازند. به طور کلی اگر تمام انگشترهای طلای مردانه به طور متعارف به دو دسته تقسیم شوند، مدل های ساده و پیچیده تری به دست خواهیم آورد.

در صورتی که قصد طراحی و ساخت انگشتر مردانه بصورت اختصاصی مخصوص خود را دارید، می توانید با ما در ارتباط باشید تا آنچه که در ذهن تان است را برای شما بسازیم. توجه کنید که قیمت های ارائه داده شده فقط قیمت های انگشتر های طلا می باشد. و اگر قصد خرید انگشتر نقره را دارید باید در همان ابتدا به ما اطلاع دهید.

اگر امکان برقراری تماس ندارید از طریق فرم های ارائه شده فقط کافی است شماره خود را ثبت کنید، تیم پشتیبانی ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. تمامی افراد مجموعه ما سخت در تلاش هستند که با به کار بردن بهترین مواد اولیه و متد روز دنیا، انگشتر های بروز و در جدید ترین مدل را بسازند و خدمت شما ارائه دهند.

همچنین تمامی افراد مجموعه ما سخت در تلاش هستند که سفارشات شما را در سریع ترین زمان ممکن به دستان برسانند.

انگشتر طلا مردانه