انواع مختلف حلقه

قدمت آن به 300 سال قبل از میلاد می رسد، جای تعجب نیست که تا به امروز انواع مختلفی از حلقه ها وجود دارد. با گروه‌های مختلف که معانی متفاوتی دارند، مناسبت‌های مختلف را جشن می‌گیرند و مجموعه‌ای از طرح‌ها را در دست دارند، ممکن است قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است، شیفته کاوش در هر نوع شوید.

انواع ایده آل حلقه برای روزمره

حلقه ها می توانند جواهری مناسب برای پوشیدن هر روز باشند. با طرح‌های امروزی که می‌توان از صبح تا شب پوشید، آنها یک قطعه ضروری برای هر جعبه جواهرات هستند. با تعداد زیادی از انواع انگشتر برای انتخاب، چیزی وجود دارد که سبک منحصر به فرد هر فرد را منعکس کند.

حلقه های انباشته معاصر

برای کسانی که نمی توانند باندهای خود را سیر کنند، حلقه های انباشته انتخابی خیره کننده است. از نوارهای ساده گرفته تا قطعات روکش شده با سنگ قیمتی، هر نوع انگشتری می تواند تبدیل به یک حلقه انباشته شود! استفاده از حلقه های خود به این روش باعث می شود که ایجاد ظاهری منحصر به فرد برای شما بدون دردسر باشد. ما دوست داریم جواهرات نقره و طلای خود را با این نوع انگشترهای خاص مخلوط کنیم!

ست های انگشتر بدون زحمت

اگر از جفت کردن حلقه ها با هم خسته شدید، ست های حلقه راه حل ساده ای هستند. ما مجموعه‌ای از ست حلقه‌ها را ایجاد کرده‌ایم که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون زحمت در کنار هم قرار بگیرند و همه کار سخت را از شما دور کنند! می‌توانید انتخاب کنید که این قطعات را روی یک انگشت کنار هم بپوشید، یا آن‌ها را روی دست خود فاصله دهید. امکانات بی پایان هستند! اگر برای هر انگشت حلقه های مختلفی انتخاب می کنید، باید بدانید که چگونه اندازه انگشتر را در خانه به راحتی اندازه گیری کنید.

حلقه های باند زیبا

حلقه بند دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، این حلقه های ساده هستند که با هیچ سنگی تزئین نشده اند. با وجود این، هنوز سبک های متنوعی در این نوع حلقه وجود دارد. از حلقه‌های لاغر گرفته تا پهن، تا حلقه‌هایی که دارای بافت فلزی هستند، مطمئناً قطعه‌ای پیدا می‌کنید که شخصیت شما را منعکس کند.

انواع انگشتر جلب توجه

جواهرات در بسیاری از لباس‌ها مرکز عالی هستند، بنابراین هنگام تصمیم‌گیری در مورد نوع حلقه‌ای که می‌خواهید تزئین کنید، ممکن است به دنبال چیزی باشید که توجه را جلب کند! خوشبختانه انواع مختلفی از حلقه ها برای این کار ایده آل هستند!

حلقه های الماس زیبا

جواهرات الماس نهایت تجمل هستند و توجه ستایشگرانه اطرافیان شما را به خود جلب خواهند کرد. انگشتر الماس هر نوع انگشتری است که دارای سنگ قیمتی باشد. تاجر سنگ قیمتی از سال 1477 زمانی که اولین حلقه نامزدی الماس توسط آرشیدوک ماکسیمیلیان اتریش سفارش داده شد، محبوب شدند. با این حال، این تکه های پر زرق و برق را می توان برای هر مناسبتی پوشید و اگر به دنبال یک تکه لوکس کوچک برای لذت بردن از خودتان هستید، باورنکردنی هستند.

حلقه های سنگ های قیمتی پر زرق و برق

این نوع حلقه شامل هر نواری است که یک سنگ قیمتی از جنس سرامیک گرانیتی را نگه می دارد، خواه این سنگ ماه، کوارتز رز، فیروزه یا هر چیز دیگری باشد. با وجود سنگ‌های قیمتی که طیف وسیعی از رنگ‌ها را در خود جای داده‌اند، گزینه‌هایی برای ست کردن این قطعات در نقره، طلا و رزگلد وجود دارد! از خوشه‌ای از سنگ‌های قیمتی رایگان گرفته تا یک ستاره مستقل، این نوع انگشتر بسیار متنوع است. حلقه‌های سنگ‌های قیمتی می‌توانند بی‌عیب و نقص از لباس‌های روزمره به لباس‌های ضروری عصر تبدیل شوند.

صادرات فیروزه

حلقه های کوکتل چشمگیر

حلقه های کوکتل نوعی هستند که به طور خاص برای پوشیدن مناسبت ها طراحی شده اند. ساخته شده برای فوق العاده و پر زرق و برق، دارای سنگ های بزرگ و طرح های پیچیده. این نوع انگشترهای چشمگیر برای هر کسی که مایل است در یک رویداد خاص تأثیر بگذارد ایده آل است.

انواع انگشترهای حکاکی شده

امروزه می توان انواع مختلفی از حلقه ها را حکاکی کرد و به شما این امکان را می دهد که یک قطعه واقعاً شخصی برای خود ایجاد کنید. برخی از انواع انگشترهای سنتی وجود دارند که انواع خاصی از حکاکی‌ها را نشان می‌دهند، از تاج‌های خانوادگی تا تاریخ فارغ‌التحصیلی.

انگشترهای امضا قطعه ای از جواهرات حکاکی شده است که در ابتدا برای امضا و مهر و موم اسناد استفاده می شد. این نوع حلقه‌ها حکاکی مربوط به استفاده کننده را در خود جای می‌دهند، اغلب این نشان خانوادگی یا حروف اول شخص است. هدف انگشتر امضا در طول زمان توسعه یافته است، اما همچنان یکی از حلقه های شخصی مورد علاقه در بین بسیاری باقی مانده است. با داشتن یک سطح صاف در قسمت بالایی حلقه، فضای زیادی برای ایجاد یک حکاکی منحصر به فرد و معنادار برای شما وجود دارد.

حلقه های کلاس یادبود

یکی دیگر از انواع انگشتر که به طور معمول حکاکی می شود، حلقه کلاس است. حلقه های کلاس دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، حلقه ای برای جشن گرفتن کلاس فارغ التحصیلی شما. اینها به ویژه در آمریکا محبوب هستند، جایی که دانش آموزان برای بزرگداشت فارغ التحصیلی خود از دبیرستان یا کالج آنها را می پوشند. این نوع حلقه معمولاً حول یک ایمپلنت متمرکز می شود سنگ ایرانی قیمتی مقاوم، با حکاکی اطراف مدرسه، سال و حتی خود فارغ التحصیل.

انواع مختلف حلقه

وقتی صحبت از انواع حلقه به میان می‌آید، هیچ کدام قابل توجه‌تر از آنهایی که در طول یک رابطه داده می‌شوند وجود ندارد. با قطعات خاص برای هر نقطه عطف مهم، این قطعات به یادگاری برای تمام عمر هستند.

حلقه های ابدیت احساساتی

معنای حلقه های ابدیت د جعبه زیورآلات مقوایی همه کاره است و می تواند هر چیزی را که یک زوج بخواهد تجسم کند. با این حال، اینها اغلب در 10 سالگی یا در بدو تولد اولین نوزاد داده می شود. مانند حلقه های نامزدی، این نوع حلقه اغلب دارای الماس است، اما ممکن است از سنگ های قیمتی دیگر نیز استفاده شود. حلقه های ابدیت به طور سنتی در دو نوع هستند: حلقه های ابدیت کامل و حلقه های نیمه ابدیت. نوع کامل دارای سنگ های قیمتی در امتداد کل باند است، در حالی که نوع نیمه تنها دارای نیمی از نوار پر شده است.

حلقه های وعده به تعهد

اغلب اولین قطعه جواهرات نمادینی است که در یک رابطه داده می شود، معنای پشت حلقه قول نشان دهنده تعهدی است که یک زوج به یکدیگر می دهند. این نوع حلقه اغلب بین عشاق جوانی که خود را هنوز به سن نامزدی نرسیده اند داده می شود. با این حال، آنها را می توان برای تجسم هر قولی که می خواهید به شریک زندگی خود بدهید، داده شود. در طیف وسیعی از سبک ها، یک نوع حلقه نوید برای هر زوج وجود دارد.

صادرات سنگ

حلقه های نامزدی ابدی

دومین نوع حلقه ای که در یک رابطه داده می شود، معمولا حلقه نامزدی است. این یک نماد فیزیکی است که نشان می دهد یک زوج به زودی ازدواج خواهند کرد. حلقه های نامزدی زیادی وجود دارد، از برش های پرنسس گرفته تا گلابی و یک نفره، انتخاب ها بی پایان هستند. اکثر این حلقه ها دارای الماس هستند. به طور سنتی، پس از دادن، این نوع انگشتر به طور مداوم تا پایان عمر استفاده می شود.

حلقه های ازدواج برای ماندگاری یک عمر

حلقه ازدواج نوعی حلقه ازدواج است که اکثر مردم اعم از زن و مرد در مقطعی از زندگی خود از آن استفاده می کنند. این نماد تعهد مادام العمر یک زوج به یکدیگر است. معمولاً این نوع حلقه یک نوار ساده به رنگ طلا یا نقره است و اغلب درون آن عبارتی حک می‌شود که برای زوج عروس معنی‌دار است. اکثر زوج ها گروه های مشابهی را انتخاب می کنند که پیوند آنها را با یکدیگر منعکس می کند.

جالب است بدانید که در ساخت انگشتر با سیم مسی نازک استفاده می شود.

حلقه های مردانه

انگشترها محدود به زنان نیستند و در جواهرات مردانه نیز به چشم می خورند. این نوع انگشتر معمولاً دارای طراحی مردانه تر، با فلزات چکشی و خطوط ساده است.

کدام نوع انگشتر برای من مناسب است؟

انتخاب نوع حلقه ایده آل برای شما به ترجیح شخصی بستگی دارد. بسته به اینکه قصد دارید حلقه‌های خود را در کجا بپوشید، و اینکه چگونه می‌خواهید حلقه‌های خود را بپوشید، به شما کمک می‌کند تا نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر در یک مراسم خاص شرکت می‌کنید، ممکن است بخواهید مدلی با طراحی فوق‌العاده‌تر انتخاب کنید، در حالی که اگر حلقه‌های شما برای پوشیدن روزمره هستند، ممکن است چیزی ساده‌تر را بخواهید که بتواند با هر لباسی ست شود. هر نوع حلقه ای را که انتخاب کنید، می دانیم که با پوشیدن آن زیبا به نظر خواهید رسید!

چه چیزی مونیکا وینادر را خاص می کند؟

ما یک برند جواهرات بریتانیایی هستیم که بر روی ترکیب طراحی لوکس و قیمت های مقرون به صرفه تمرکز کرده ایم. قطعات پوشیدنی معاصر ما با استفاده از ورمیل نقره ای و طلایی بازیافتی ساخته شده اند. زنان در سراسر جهان دستبندها، گردنبندها و گوشواره های ما را می ستایند و آنها را به هدیه ای ایده آل برای عزیزانتان یا خودتان تبدیل می کند.

برای اطلاع از قیمت سنگ مرمریت می توانید به این سایت مراجعه کنید.