انواع انگشتر مناسب خانم ها و آقایان

آیا از بسیاری از انواع حلقه های دیگر موجود برای مردان و زنان اطلاع دارید؟ آیا می خواهید بفهمید که چه نوع حلقه هایی وجود دارد؟ به خواندن این مقاله ادامه دهید تا در مورد انواع حلقه های مردانه و زنانه بیشتر بدانید.

1. حلقه های الماس

حلقه های الماس حلقه نامزدی کلاسیک برای خانم ها هستند. این حلقه ها معمولا الماس را به عنوان قطعه اصلی جواهرات نشان می دهند.تاجر سنگ قیمتی  الماس ها در برش ها و حتی رنگ های مختلف وجود دارند.

2. انگشترهای طلا

طلا از نظر تاریخی انتخاب کلاسیک برای حلقه و سایر مواد جواهرات است. می توانید رنگ طلایی، طلای سفید یا رزگلد را برای مواد خود انتخاب کنید. طلای خالص دارای برچسب 24 عیار خواهد بود.

3. حلقه های کلاس

اگر در ایالات متحده به دبیرستان یا کالج رفته اید، احتمالاً حلقه کلاسی داشته اید. اینها حلقه هایی هستند که نشان دهنده سال تحصیلی و فارغ التحصیلی شما هستند. این حلقه ها نمادی از وابستگی شما هستند و یادگاری به یاد ماندنی هستند.

4. باندهای عروسی

هم مردان و هم زنان معمولاً در بسیاری از فرهنگ‌ها از دسته‌های عروسی استفاده می‌کنند. این نوارها را می توان از هر ماده ای ساخت. اکثر باندها یک فلز ساده هستند، اما برخی دیگر بسته به سلیقه زوجین تزئینی تر هستند.

5. حلقه موسانیت

آیا نام حلقه های موسانیت را شنیده اید؟ Moissanite یک ماده معدنی طبیعی است که یک مرکز زیبا برای حلقه ایجاد می کند. این ماده به ندرت در طبیعت موجود است، اما اکنون می تواند به صورت علمی تولید شود.

6. حلقه های نقره

نقره یک انتخاب فوق العاده برای انگشتر مردانه یا زنانه است. بیشتر جواهرات استیل در واقع فولاد ضد زنگ هستند. این ترکیبی از فولاد و کروم به منظور جلوگیری از کدر شدن نقره است.

7. حلقه های سنگ تولد

آیا سنگ تولد خود را می شناسید؟ برای هر ماه از سال یک سنگ قیمتی تولد تعیین می شود. معمولاً مردم جواهراتی دارند که حاوی سنگ تولد باشد و انگشترها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

8. حلقه های پلاتین

حلقه های پلاتین از برخی از گرانبهاترین جواهرات ساخته شده اند. انگشترهای پلاتین معمولاً گرانتر از نقره و طلا هستند. رنگ مواد تقریباً مانند نقره ای با رنگ ملایم تر به نظر می رسد.

9. حلقه های تیتانیوم

تیتانیوم یک فلز بسیار شیک برای انگشترهای مردانه است. این ماده بسیار سبک وزن است که باعث می شود انگشتر راحتی بیشتری داشته باشد. همچنین در رنگ های دیگری مانند حلقه تیتانیومی مشکی محبوب موجود است.

صادرات فیروزه

10. حلقه های وعده

حلقه وعده یکی دیگر از حلقه های نمادین است. می توان از هر نوع انگشتری برای حلقه وعده استفاده کرد، اما اغلب یک حلقه سنگ قیمتی کلاسیک یا حلقه فلزی است. این حلقه ها معمولاً از نظر مذهبی یا فرهنگی برای نماد یک وعده استفاده می شود.